مشکل در شبکه
همانطور که می دونید بعضی وقتا تو شبکه اینترنتی کشور مشکلاتی به وجود میاد(مثه اون
موقع که کوسه کابلو خورده بود) خب وقتی این مشکل به وجود میاد این سوال مطرح میشه
که، حق مشتریی که تو این چند ساعت اینترنتش با مشکل روبه رو بوده یا قطع شده چی
میشه؟؟ درست اینه که شرکتی که به شما خدمات میده برای جبران،از شما معذرت خواهی
کنه، یا مثلا بگه به خاطر این مشکل ما به شما انقدر ترافیک رایگان میدیم ( عمرا فکر
کردی اینجا کجاست!!) شاتل با این همه کابر اینترنتی بیاد از تو، به خاطر اینکه 4 ساعت
اینترنتت قطع بوده ،اعصابت خورد شده، کارت لنگ مونده ،کنکور نتوستی ثبت نام کنی
و..... معذرت خواهی کنه!!
ما که ازشون چیزی نمی خوایم ولی حداقل اینه که بهمون احترام بزارن، قبل از مشکلاتی که
میدونن قرار پیش بیاد به مشتری بگن(اطلاع رسانی کنن) بعدشم ازمون یه معذرت خواهی
خشک و خالی بکنن.
به نظر شما این چیز زیادیه ؟
احترام به مشتری حق مشتریه (اینو بقالیم میدونه!)
نظرات شما عزیزان:
.gif)
.gif)
اخه مشنگ
مگه شاتل کوسه ول کرده تو دریا که بیاد
کابل بخوره
کوسه خورده نه شاتل
دیگه حرف نزن
دمت گرم خیلی عالیه
.gif)
.gif)
.gif)

بعدشم اگه ناراضی هستی میتونی بیای از خودم اینترنت رایگان ایرانسل رو بخری!!!!!!!!
freee-internet.blogfa.com